La quarantena d'empresaris de l'oci nocturn de la Zona Hermètica de Sabadell han presentat un recurs contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia que els denega la petició de rebre una indemnització pel seu trasllat.
Les discoteques de la Zona Hermètica es veuen obligades a traslladar-se després d'un canvi en el Pla Urbanístic aprovat al ple municipal que té com a data límit el maig del 2016. Malgrat que els diferents empresaris han subratllat que no poden fer font a aquest canvi d'ubicació i que hauran de tancar, el TSJ ha rebutjat els seus arguments, així com tota possibilitat de rebre cap tipus d'indemnització. És per aquest motiu que han presentat un recurs de cassació a la sentència.
Joan Cosp, president de l'Associació de Locals de la Zona Hermètica de Sabadell, ha considerat que el cost és inassumible i ha afegit que significa "tancar la persiana per anar-se'n un quilòmetre o mig més avall" i que s'està parlant d'un trasllat que pot costar "milions i milions d'euros".
Cap empresari ha comprat terrenys per canviar la seva ubicació actual per la zona de Sant Pau de Riu-sec, al costat de l'Ikea, i l'organització calcula que es perdran fins a 400 llocs de treball.
--------
En Castellano:
Cuarenta empresarios de la zona ermetica que se dedican al ocio nocturno en Sabadell han presentado un recuerdo contra la sentencia del Tribunal Superior de Justicia que les denega la peticion de recibir una indemnizacion por su Traslado.
Las discotecas de la Zona hermetica se ven obligadas a trasladarse despues de un cambio en el Plan Urbanistico aprobado en el pleno municipal que tiene como fecha limita Mayo de 2016. Muchos de los empresarios remarcan que NO PODRAN HACER FRENDE A ESTE CAMBIO DE UBICACION y se veran obligados a CERRAR. El TSJ ha desestimado sus argumentos, asi como toda posiblidad de recibir cualquier tipo de de indemnizacion. Por ese motivo han presentado un recuerso a esta sentencia.
Joan Cosp, presidente de la asociacion de Locales de la Zona Hermetica de Sabadell ha considerado que el coste es inasumibe y ha añadido que significa cerrar la persiena para irse un Kilometro y medio mas abajo, y que se esta hablando de un traslado que puede costar millones y millones de Euros.
Ningun empresario ha comprado terrenos para cambiar su ubicacion actual por la zona de Sant Pau del Riu-Sec a lado del IKEA, y la organizacion calcula que se perderan hasta 400 puestos de trabajo.
----------------
Por otro lado MUCHA GENTE asegura que AREA CONCOR no se ve afectada, puesto que forma parte de Sant Quirze.Fuente OFICIAL de la noticia donde ponen como foto en el articulo la sala Global (Area)
http://www.ccma.cat/324/empresaris-de-la-zona-hermetica-de-sabadell-recorren-la-negativa-que-sels-indemnitzi-pel-seu-trasllat/noticia/2660049/