Foro Makineros 90's
Visitante

Desconectado ddirekk

• **
  • 85
    • Ver Perfil
Millennium Sils Girona cierra
« en: 26 de Junio de 2015, 14:22:33 pm »
Como muchos ya sabiamos.... millennium sils una de las macro de la zona de Gerona cierra... Y esto es lo que comenta uno de los Djs que A ESTADO ALLA DESDE LOS INICIOS...

Hola família.
Alguns ja ho sabeu, i d'altres ho sabreu ara...
Us he de comunicar amb molta tristesa, que després de 17 temporades tanquem MILLENNIUM definitivament, per sempre. Si, la macro-discoteca i espai d'oci nocturn més gran de la província de Girona tanca les seves portes.
Ha estat una temporada més que difícil i és impossible continuar. S'ha intentat de tot i més, i el públic malauradament ja no respon. En els propers dies ja tindre temps de fer-vos cinc cèntims del per què, però avui em vull centrar en una part més emotiva.
Hem estat la discoteca de referència de tota la província de Girona i part de Barcelona durant més d'una generació i crec que ara després de tot plegat, podem mirar enrere i estar satisfets amb la feina realitzada i el reconeixement obtingut. És veritat que hem arribat a la fi però no ha estat sense haver ofert una festa única i havent aconseguit l'admiració i l'estima de molta gent. Només cal veure com es posa la discoteca a les festes "remember" del "Back to Millennium"...
Segur que recordeu algun cap d'any, festa d'inauguració, aniversari, cloenda, actuació, festa de l'escuma, carnestoltes... O potser us ve al cap el pòdium central, les portes de colors dels WC, l'Snack, el Hall... O entrant a la Macro, el Cosmic, la Carpa, el Privee... Doncs a partir d'ara i per sempre seran això, records. Imatges del passat.
Personalment porto en aquesta casa des del primer dia, un dissabte d'octubre del 1998. I com us podeu imaginar el tancament em suposa un pal bastant important.
Deixeu-me que us digui una dada, ho he calculat per sobre, i sumant els dissabtes, festius, divendres de la primera època, dies d'estiu amb els estrangers i alguns diumenges (pocs), sumen al voltant d'unes 1000 sessions aproximadament. 1000 dies repartits al llarg de 17 anys qen els que he pogut treballar en la millor feina del món, en un escenari únic i envoltat d'una gent fantàstica. Quin plaer i quina sort que he tingut, em sento molt afortunat. I creieu-me de debò si us dic que no hi ha hagut ni un sol dia, cap d'aquests 1000 en el que m'hagi fet pal "anar a treballar".
El dissabte 11 de juliol es farà la darrera sessió, la festa del tancament. Serà un dia molt especial, el dia que posarem punt i final a la trajectòria de Millennium. Una celebració a la que, no cal dir-vos, hi esteu tots convidats. Espero que ens vingueu a veure, els que pugueu, i acomiadem Millennium com es mereix.
Motes gràcies per l'atenció.
Miki Pujol - DJ del Privée de Millennium 1998-2015.
PD: Durant aquests pròxims dies aniré publicant al meu facebook unes fotos de les sessions del privée, on hi sortireu alguns de vosaltres, tant clients com companys. Si teniu fotos del vostre pas per Millennium me les podeu fer arribar. Espero que us agradi.

Desconectado ddirekk

• **
  • 85
    • Ver Perfil
Re:Millennium Sils Girona cierra
« Respuesta #1 en: 26 de Junio de 2015, 14:27:45 pm »

este es el enlace de las declaraciones del dueño de milenium.

Desconectado Dj Jedu

• 1783
  • Desde Salamanca a toda makina!!
    • Ver Perfil
Re:Millennium Sils Girona cierra
« Respuesta #2 en: 26 de Junio de 2015, 16:19:13 pm »
Esto està a la orden del día,nos fastidian pero bien :señora:

El spam de este foro está controlado por CleanTalk